Selecteer een pagina

We zijn gestart met de TWEEDE ronde van de Groente Booster! Een paar reacties uit de eerste ronde:

‘Judith (moeder van 2 kinderen, 7 en 9 jaar): Ben er echt heel blij mee😊👍. Afgelopen week met de boerenkool aan de slag geweest, wraps gemaakt en stamppot met kipfilet ipv rookworst✅. Deze week bleekselderij gekocht en broccoli, om daar weer wat lekkere recepten mee te maken. Werkt echt makkelijk, gewoon simpele gerechten die zelfs ík kan maken😂🎊

‘Marjolijn (moeder van 3 kinderen, 1,4 en 6 jaar): kom erachter dat we al aardig op weg zijn qua hoeveelheid. Maar met de variatie ga ik aan de slag. Alleen al de bewustwording en daar dan wat mee gaan doen is heel waardevol.

‘Kitty, (moeder van 2 kinderen, 2 en 4 jaar): Deze week al 2 recepten geprobeerd. Grappig is dat de kleinste het allemaal al eet, nu de oudste nog. Hadden rijstgerecht met bleekselderij, sperziebonen, paprika en wortel. Was erg lekker, echt een aanrader!! Gaan we zeker vaken maken. Voor komende week het boodschappenlijstje maken, hebben nog genoeg om uit te proberen, zeker met het 2e ebook erbij!

Weet jij hoeveel groente je dagelijks zou moeten eten?

Kind 4-8 jaar           100-150 gram

Kind 9-13 jaar          150-200 gram

Volwassenen                  250 gram

Haal jij de dagelijkse hoeveelheid groente?

Waarschijnlijk niet….

De cijfers…

4 van de 10 kinderen eet voldoende groente…

Een volwassene eet gemiddeld 143 gram groente per dag…

Schokkend weinig groente eten we. Als je alleen groente bij de avondmaaltijd eet, betekent dit voor een gezin met 2 kinderen van 8 en 10 jaar dat je minimaal 800 gram groente moet kopen… en opeten!

Als dat dan ook nog eens alleen maar broccoli is…. dan wens ik je veel succes….

 

Variatie is dus heel belangrijk. Meer kleur op je bord. Dan wordt het al een stukje makkelijker. Ingewikkeld? Nee hoor! Daar houdt Plientje zelf ook niet van.

Ja ik hoor je denken. Leuk hoor. En die kids dan? Die houden gewoon niet van groente. 

Daar ga ik je ook bij helpen. Ik kan niks garanderen, maar heb thuis 2 proefkonijntjes waarvan de ene een makkelijkere eter is dan de andere. Ook heb ik al heel vaak kinderen dingen leren eten die ze voorheen niet aten.

Ook jij kunt hier echt stappen in zetten. Met wat hulp lukt dat!

 

de Plien’s Groente Booster gaat je helpen!

Wat ga je leren?

* Je leert stappen te zetten om bij het bedenken van een maaltijd te beginnen vanuit groente in plaats van vanuit vlees.

* Je leert je kinderen meer te betrekken bij het eten.

* Je krijgt tips om je kinderen makkelijker groente te laten eten.

* Je leert onbekendere en bekende groentesoorten te bereiden. Wat doe je met een knolselderij? Wat kun je nog meer met boerenkool?

Zo ga je meer groente eten en daarmee minder vlees. No worries, vlees en vis blijft op het menu staan. Ik begeleid je met een Groente Booster Webinar, met inspiratiemailtjes en 2 Plien’s ebooks met bijna 40 recepten en veel tips.

Voor slechts 15 euro doe je nu mee

Ik ga je hiermee een flinke Boost geven om groente écht op de kaart te zetten in jouw gezin!

 

Nog één keer voor de introductieprijs van

€15,-

Z

2 Ebooks met bijna 40 recepten, receptideeën met bekende en onbekende groente

Z

Handige tips om je kids beter groente te laten eten

Z

Een webinar met heel veel extra tips op 18 december met live Q&A. Terugkijken wanneer jij wilt kan ook

Z

Stel je vragen tijdens een Insta Live

Z

Korte praktische inspiratiemailtjes om je een liefdevolle schop onder je kont te geven naar meer groente 😉

Veelgestelde vragen

Is het wat voor mij?
Natúúrlijk kun je ook zelf het internet afspeuren naar inspiratie of een kookboek uit de kast trekken. Als je dat leuk vindt om te doen, is dat helemaal goed natuurlijk. Maar houd je daar niet zo van? Hoor je het liever van iemand die dit enthousiast en vol passie vertelt? Die jou coacht. Die bovendien heel veel praktische tips geeft zodat je echt anders gaat leren koken en die goede kinder-groente-tips heeft. Tja… dan is de Groente Booster wél wat voor jou!

Voor alle leeftijden? Mijn recepten zijn voor alle kinderen die met de pot mee-eten. Voor babyhapjes maak ik ongetwijfeld ook nog een keer een programma. Ook baby’s kun je natuurlijk kennis laten maken met onbekende groentesoorten. Een puree van knolselderij en aardappel gaat je baby of peuter ook lekker vinden.

 

Vega/ Vegan/ Allergieën? De recepten uit de Plien’s Groente Booster zijn soms vegetarisch, en vaak vegetarisch te maken. Als ze vegan zijn (dus ook zonder kaas, eieren etc) dan is dat toevallig. Hetzelfde geldt voor glutenvrij. Met Plien’s richt ik me niet op bepaalde allergieën. Veel gerechten zijn echter wel heel makkelijk glutenvrij te maken door bijvoorbeeld een pasta te vervangen door een glutenvrije variant. Aangezien ik niet met pakjes/zakjes kook, is het in veel gevallen vrij van gluten.

Geen (thuiswonende) kinderen? De recepten uit de Plien’s Groente Booster zijn voor iedereen die graag meer groente wil eten op een makkelijke manier. Ik merk dat ook deze groep mensen heel blij word van gezonder eten op een makkelijke manier.

Speciale introductieprijs (geldt alleen dit jaar nog)

€15,-